Σχετικά με την αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου «Κώστας Κορωναίος»
Σίφνος, 20 Απριλίου 2021
Το τελευταίο χρονικό διάστημα γίναμε αποδέκτες ερωτήσεων από δημότες μας, σχετικά με τη χρήση της αίθουσας των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου «Κώστας Κορωναίος» και τη μετατροπή αυτής σε γραφείο Δημάρχου και χώρο στέγασης υπηρεσιών του Δήμου.
Καταρχάς, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα της εκάστοτε Δημοτικής αρχής, η αξιοποίηση των δημοτικών κτιρίων, σύμφωνα με την κρίση της, για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών. Στην προκειμένη, όμως, περίπτωση, τίθεται μείζον θεσμικό και ηθικό ζήτημα.
Η συγκεκριμένη αίθουσα, στην οποίο τα τελευταία 17 χρόνια και μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, έχει μετονομαστεί με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του ΔΣ, από τον Ιούνιο του 2010, σε αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου «Κώστας Κορωναίος», ως ελάχιστη ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης στην πολύπλευρη και πολυσχιδή προσφορά του αείμνηστου συμπατριώτη μας Κώστα Κορωναίου, ο οποίος επί 8 συναπτά έτη υπήρξε επικεφαλής δημοτικών συνδυασμών του Δημοτικού Συμβουλίου Σίφνου και Αντιπρόεδρος αυτού.
Βάσει ποιας απόφασης, το Δημοτικό Συμβούλιο ακύρωσε ή τροποποίησε την ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του 2010 και μετατρέπει τη συγκεκριμένη αίθουσα σε γραφείο Δημάρχου και γραφεία για τη στέγαση υπηρεσιών του Δήμου;; Πώς καταλύεται μια τέτοια απόφαση «εν μία νυκτί»;;
Ουδεμία απόφαση του ΔΣ έχει παρθεί τους τελευταίους 20 μήνες, γι’ αυτό το θέμα! Η τακτική του «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» από την Δημοτική Αρχή καλά κρατεί…
Εξίσου σημαντικά, είναι και τα διαδικαστικά ζητήματα που προκύπτουν, σχετικά με τις εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί στο συγκεκριμένο χώρο:
Βάσει ποιας ανάθεσης, έχουν προχωρήσει οι προμήθειες και οι εργασίες για την τοποθέτηση γυψοσανίδας, τζαμαρίας, νέας εσωτερικής πόρτας και την αντικατάσταση εξωτερικής πόρτας;;
Ουδεμία ανάθεση από την κα Δήμαρχο δεν υπάρχει αναρτημένη στο Διαύγεια για τις συγκεκριμένες πραγματοποιηθείσες εργασίες, αφήνοντας «εκτεθειμένους» τους προμηθευτές…
Τέλος, δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, ενώ η Δημοτική αρχή θα έπρεπε να είχε φροντίσει για την «αποκέντρωση» των υπηρεσιών του Δήμου, ούτως ώστε οι υπάλληλοι να μην συνωστίζονται σε ένα κτίριο, το οποίο κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1960!, δηλαδή στο κτίριο του πρώην Δημοτικού ξενώνα Απολλωνίας, αποφασίζει για το ακριβώς αντίθετο. Αν δε, ευσταθούν οι πληροφορίες ότι και όλες οι υπηρεσίες του Δήμου που αυτή τη στιγμή στεγάζονται στο Δημαρχείο (ληξιαρχείο, δημοτολόγιο, πρωτόκολλο, διοικητικές υπηρεσίες) θα μεταστεγαστούν στο ίδιο κτίριο, ο συγχρωτισμός των υπαλλήλων θα δημιουργήσει συνθήκες ασφυξίας στο συγκεκριμένο χώρο, με όποιους κινδύνους αυτός εγκυμονεί.

Advertisements

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ