Εγκρίθηκε ομόφωνα η μελέτη για τη δημιουργία οδού πρόσβασης προς την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων Απολλωνίας και Αρτεμώνα του Δήμου Σίφνου, από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, θέτοντας σε τροχιά υλοποίησης ένα ακόμη σημαντικό έργο.

Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση, κατά την τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, με σκοπό την ωρίμανση της μελέτης με τίτλο “Μελέτη Δικτύων Αποχέτευσης και Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας και Διαθέσεως Λυμάτων Απολλωνίας και Αρτεμώνα Δήμου Σίφνου” και την προώθηση της κατασκευής του έργου, το οποίο είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020», η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Κυκλάδων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου εκπόνησε την εν θέματι μελέτη οδοποιίας.

Η μελέτη αφορά στη διασύνδεση του γηπέδου όπου προβλέπεται η κατασκευή της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) των οικισμών Απολλωνίας και Αρτεμώνα του δήμου Σίφνου. Συγκεκριμένα το οδικό τμήμα έχει συνολικό μήκος 940 μέτρα και άρχεται από την επαρχιακή οδό Καμάρες –Απολλωνία. Τα πρώτα 590 μέτρα αφορούν στη βελτίωση της υφιστάμενης αγροτικής οδού, τσιμεντοστρωμένης στο μεγαλύτερο μήκος της και χωμάτινης στο υπόλοιπο, η οποία οδεύει προς Αγία Βαρβάρα και Ιερά Μονή Θεολόγου του Μουγγού. Τα υπόλοιπα μέτρα αφορούν σε νέα χάραξη και νέο οδικό τμήμα. Οι εργασίες βελτίωσης της υφιστάμενης οδού αφορούν στην ασφαλτόστρωση της με ταυτόχρονη βελτίωση των οριζοντιογραφικών χαρακτηριστικών της, ενώ και μηκοτομικά πραγματοποιήθηκαν βελτιώσεις με παράλληλο στόχο τον περιορισμό των αναγκαίων επεμβάσεων.

Η εν λόγω οδός χαρακτηρίζεται, σύμφωνα με τις ΟΜΟΕ, ως «Δευτερεύουσα» (λειτουργία οδική σύνδεση μικρής σημασίας με οικόπεδα και εκτάσεις) και έχει τυπική διατομή, δηλαδή οδόστρωμα δύο λωρίδων κυκλοφορίας (μια λωρίδα ανά κατεύθυνση), 2,75 μέτρων ανά κατεύθυνση (συνολικό πλάτος οδοστρώματος 5,50 μέτρα).

Επίσης προβλέπεται η κατασκευή τεσσάρων οχετών, τοιχίων αντιστήριξης εκ λιθοδομής ύψους από 1,00 έως 4,00 μέτρα, τοίχων ποδός εκ λιθοδομής, ανοικτής τάφρου σε συγκεκριμένο σημείο, καθώς και τοπικών συναρμογών με τις υφιστάμενες οδούς που συμβάλουν σε αυτή και τις εισόδους των ιδιοκτησιών.

Τέλος προβλέπεται η διαγράμμιση της οδού και η τοποθέτηση των κατάλληλων κυκλοφοριακών πινακίδων. Για την κατασκευή της οδού προβλέπεται να κηρυχτεί απαλλοτρίωση, με το μέσο εύρος ζώνης απαλλοτρίωσης να είναι 12 μέτρα.

koinignomi.gr

Advertisements

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ