Σίφνος, Ιανουάριος του 2009.

Στη ενδοκυκλαδική γραμμή δρομολογείται το «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου.

Εδώ το βλέπουμε σε μία φωτογραφία που τραβήχτηκε τον Ιανουάριο του 2009 από την Νίνα Κ, και δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα «ΣΙΦΝΟΣ» (αριθμός Φύλλου: 414, Ιανουάριος του 2009).

Το  σχόλιο που συνόδευε τη φωτογραφία ήταν το ακόλουθο:

«Το καραβάκι το «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» στο πρώτο ταξίδι του στις Καμάρες με ανατολικό άνεμο καθώς προσπαθούσε να δέσει στο μώλο ύστερα από πολλές προσπάθειες και χάρη στην ικανότητα του Καμπουρακιού ν΄αρπάξει τον κάβο στον αέρα με τον γάντζο»

Το πλοίο καθελκύστηκε στις 4 Απριλίου 2000.

Η ναυπήγησή του έλαβε χώρα στα Ναυπηγεία  Alstholm Leroux Naval (A.L.N.), στο Lorient, στο Saint Malo, της Γαλλίας.

Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά μετά βαΐων και κλάδων και ανέλαβε υπηρεσία σε γραμμές από Πειραιά για Χίο-Μυτιλήνη, από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-Μύκονο, από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο , από Πειραιά για Σάμο-Ικαρία.

Παρά το εντυπωσιακό του ξεκίνημα το πλοίο δεν γνώρισε τη δόξα που ονειρευόταν.

Από την άλλη κάποια μηχανικά προβλήματα «εκ γενετής» και από την άλλη η αδυναμία της εταιρείας του να το αξιοποιήσει σωστά δεν του επέτρεψαν να απογειωθεί.

Με τον καιρό κατάντησε «γαλατάδικο» επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο τις καταπονημένες του μηχανές.

Το 2009 δρομολογήθηκε σε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με έδρα τη Σύρα.

Ήταν μια ακόμα λάθος κίνηση καθώς οι μειωμένες ταχύτητες με τις οποίες ταξίδευε το πλοίο το επιβάρυναν ακόμα περισσότερο μηχανικά.

Το 2010 δρομολογήθηκε με το όνομα «NGV LIAMONE II» συνδέοντας τη Γαλλία με την Κορσική στις γραμμές

Nice – Bastia και Ile Rousse – Ajaccio.

Επέστρεψε στην Ελλάδα, έκανε ένα ακόμα πέρασμα από τα ενδοκυκλαδικά και έκλεισε άδοξα την καριέρα του το 2011 στις γραμμές Μπρίντεζι-Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα με προσεγγίσεις και στην Ζάκυνθο.

Ήταν το άδοξο τέλος μιας βραχύβιας καριέρας.

Από το 2011 παραμένει παροπλισμένος στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας ελπίζοντας πάντα σε ένα θαύμα.

Είναι πραγματικά κρίμα που ένα τέτοιο πλοίο δεν μπόρεσε να προσφέρει στην ακτοπλοΐα μας όσα θα μπορούσε πραγματικά να προσφέρει.

 

 

Advertisements