Ο καπετάν-Γιάννης ο Σιγάλας ανέλαβε πρόσφατα την πλοιαρχία στο “BLUE
GALAXY” της BLUE STAR FERRIES.
O καπετάν-Γιάννης ο Σιγάλας εκπροσωπεί την νέα γενιά των Ελλήνων
Πλοιάρχων που συνεχίζουν επάξια το λειτούργημα των πλοιάρχων της
προηγούμενης γενιάς.
Για τα δεδομένα των περισσότερων λιμανιών του Αιγαίου το επάγγελμα του
καπετάνιου και του έλληνα ναυτικού είναι περισσότερο λειτούργημα.
Προσφορά στο κοινωνικό σύνολο που γίνεται συχνά κάτω από εξαιρετικά
αντίξοες συνθήκες.
Τα πλοία συνεχώς μεγαλώνουν σε μήκος ενώ τα περισσότερα λιμάνια
παραμένουν στην ίδια κατάσταση που βρίσκονταν τριάντα χρόνια πριν.
Οι δυσκολίες καραδοκούν σε κάθε λιμάνι.


Το «“BLUE GALAXY”» είναι ένα πολύ όμορφο πλοίο που σε κερδίζει από την
πρώτη στιγμή, καθώς πρόκειται για ένα υπέροχο γιαπωνέζικο
θαλασσοβάπορο που μετασκευάστηκε με απόλυτα επιτυχημένο τρόπο από την
ΑΝΕΚ και προσαρμόστηκε πλήρως στις ανάγκες των γραμμών της
Αδριατικής.
Το πλοίο αυτό, καθώς και το αδελφάκι του («ΚΥΔΩΝ»/«ΣΟΦΟΚΛΗΣ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»), υπήρξαν προσωπική επιλογή του αείμνηστου Σήφη
Βαρδινογιάννη που έβλεπε πραγματικά πολύ μπροστά.

ΤΟ ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Η ΑΝΕΚ πήρε τότε τα δύο αυτά μοναδικά θαλασσινά σκαριά και τα
μετασκεύασε με μέτρο τις ανάγκες τις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας.
Αρχικά, το πλοίο ταξίδεψε στη γραμμή από Πάτρα για Κέρκυρα-
Ηγουμενίτσα-Τεργέστη και αργότερα στη γραμμή από Πάτρα για Κέρκυρα-
Ηγουμενίτσα-Βενετία.
Το 2012 ξεκινά για τα δύο αδελφά πλοία η περιπέτεια της Νότιας
Κορέας. Η ναύλωση τους αποδείχθηκε ατυχής καθώς τα δύο πλοία βρέθηκαν
παροπλισμένα στο λιμάνι της Νότιας Κορέας έχοντας υποστεί μερική
μετασκευή για τη δρομολόγησή τους στη νέα τους γραμμή.
Τελικά τα δύο πλοία δεν ταξίδεψαν ποτέ στην άπω Ανατολή. Δυο
χρόνια μετά επέστρεψαν στο λιμάνι του Πειραιά σε κακή κατάσταση.

Τότε το «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ» πέρασε στη διαχείριση της BLUE STAR
FERRIES, η οποία το ανακαίνισε και του ξανάδωσε την παλιά του αίγλη.
Τότε χώρισαν οι δρόμοι με το αδελφό του πλοίο, το
«ΚΥΔΩΝ»/»ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», το οποίο παρέμεινε στη
διαχείριση της ΑΝΕΚ και στη συνέχεια ναυλώθηκε στην Καραϊβική στην
γραμμή από το ΣΑΝ ΧΟΥΑΝ (ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ) για τον ΑΓΙΟ
ΔΟΜΗΝΙΚΟ.


Ο καπετάν-Γιάννης ο Σιγάλας έχει μάλιστα ταξιδέψει στη γραμμή που
ταξιδεύει σήμερα το «ΚΥΔΩΝ» με το πλοίο «CARIBBEAN FANTASY»
(αδελφό πλοίο του BLUE HORIZON”).
Η χωρητικότητα του πλοίου είναι κοντά στα 101 φορτηγά και 93 Ι.Χ.
Το «BLUE GALAXY» διαθέτει περίπου 650 κλίνες σε 180 ευρύχωρες
και άνετες καμπίνες. Σπάνια συναντάς σε πλοίο της γραμμής τόσο μεγάλες
και άνετες καμπίνες.


Οι δύο μηχανές PIELSTIK και οι τρεις ηλεκτρομηχανές δίνουν στο
πλοίο φτερά και καλύπτουν όλες τις ανάγκες του. Η μέγιστη ταχύτητα του
πλοίου είναι 23 μίλια την ώρα, αλλά συνήθως ταξιδεύει με την οικονομική
ταχύτητα που είναι λίγο μικρότερη.Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 192 μέτρα και το πλάτος του είναι 27 μέτρα.
Το πλοίο έχει δύο προπελάκια της πλώρης (BOW THRUST) και ένα
προπελάκι της πρύμνης (STERN THRUST) που το βοηθούν πολύ στις
μανούβρες.


Από το πλοίο έχουν περάσει πολλοί πλοίαρχοι. Τα τελευταία χρόνια το
ταξίδευε ο καπετάν-Χαράλαμπος ο Παλουμπής μέχρι την συνταξιοδότησή
του.


Καλά ταξίδια στο «BLUE GALAXY» και τον καπετάνιό του που τον θεωρούμε
εδώ και πολλά χρόνια Σιφνιό αφού έχει παντρευτεί τη Μαρία τη Βενιού από
τον Αρτεμώνα και έχουν δημιουργήσει μια πολύ όμορφη οικογένεια στο νησί
μας.

Ο καπετάν Γιάννης Σιγάλας στο BLUE STAR CHIOS 2020

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ