Η απάντηση στην ερώτηση «ποια τα πιο κερδοφόρα πλοία στο Αιγαίο;» είναι μάλλον προφανής.
Είναι το «Sea Jet 2” και το “Super Jet” της Sea Jets, τα πλοία που συνιστούν το πραγματικό Μετρό των Κυκλάδων εδώ και περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια χρόνια με τα σινιάλα της εταιρείας του κ. Ηλιόπουλου.

Είναι δύο πλοία με εξαιρετικές δυνατότητες.
Με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 35 μίλια.
Πλοία που είναι εξαιρετικά ευέλικτα στις κινήσεις στα λιμάνια.
Δεν μεταφέρουν οχήματα.
Κάθε μέρα συνδέουν έναν μεγάλο αριθμό νησιών με τον Πειραιά ή τη Μήλο, όπου διανυκτέρευαν φέτος ενναλάξ τα δύο πλοία.

Πρώτο ναυπηγήθηκε το 1995 το σημερινό «Super Jet” ως “Sea Jet 1» για λογαριασμό της μεγάλης εταιρείας των αδελφών Στρίντζη.
Το πλοίο ξεκίνησε δρομολόγια από το λιμάνι της Ραφήνας.
Ήταν ένα από τα πρώτα ταχύπλοα που δρομολογήθηκαν στις Κυκλάδες στην κατηγορία των καταμαράν.
Είχαν προηγηθεί το «Νέαρχος» της Ρεθυμνιακής και στη συνέχεια το “Catamaran I” και «Catamaran II» ( πρώην «Golden Olympics”) του Ανδρέα Βομβογιάννη και της Πειραϊκής ΑΝΕ.
Η δρομολογησή τους, όμως, δεν στέφθηκε από επιτυχία».

Το πλοίο που έκανε τη μεγάλη διαφορά ήταν το «Sea Jet 1».
Ακολούθησε λίγο αργότερα το “Sea Jet II”.

To 2000 τα πλοία πέρασαν στην πλοιοκτησία της Blue Star Ferries.

Σύντομα το «Sea Jet 1» μεταπήδησε στην πλοιοκτησία της Sea Jets αποτελώντας το πρώτο ταχύπλοο καταμαράν της εταιρείας.
Το 2006 αποκτήθηκε και το «Sea Jet 2».

Τα δύο πλοία αποτέλεσαν τη μαγιά για να φτιαχτεί ο στόλος της Sea Jets.
Τα δύο πλοία αποδείχθηκαν πραγματικά τυχερά και σήμερα η εταιρεία έχει τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στον κόσμο.

Ένα ακόμα ερώτημα είναι γιατί τα έδωσε τα πλοία αυτά η Blue Star Ferries.
Έχει ακουστεί ότι το πρώτο πλοίο δόθηκε ως αποζημίωση για κάποιο ατυχές περιστατικό που συνέβη στο λιμάνι της Μυκόνου. Αυτό με κάθε επιφυλαξη.
Η λογική λέει πως η Blue Star δεν πίστευε πλέον τόσο στις δυνατότητες αυτών των πλοίων και ίσως να μην ταίριαζαν με το προφίλ της εταιρείας που βασιζόταν στα γρήγορα συμβατικά πλοία.

Όποια και αν είναι η εξήγηση, το γεγονός είναι ότι τα πλοία αυτά αποδείχθηκαν πραγματικά χρυσωρυχεία για την Sea Jets.
Τα πλοία αποτελούν φυτώριο για τους νέους καπετάνιους της εταιρείας.
Πολλοί είναι οι πλοίαρχοι της Sea Jets ξεκίνησαν την καριέρα τους από αυτά τα δυο πλοία.


Η μεγάλη γενιά των πλοιάρχων ξεκίνησε από τα δύο αυτά πλοία.
Σήμερα οι καπετάνιοι αυτών των πλοίων είναι ο καπετάν-Κώστας Παπανικολάου, ο καπετάν Μιχάλης Μακρής και ο καπετάν-Ηλίας Μιμμης.

Ακολουθεί βίντεο με άφιξη και αναχώρηση του SEA JET2 στην Φολέγανδρο με τον καπετάν Κώστα Παπανικολάου:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ