Το “Εξπρές Πήγασος” αναμένεται να επιστρέψει ξανά στο λιμάνι των
Καμαρών τον μήνα Μάρτιο του 2020 σε προσωρινή αντικατάσταση του
«Άρτεμις»
Θυμίζει τον τίτλο της ταινίας «Ο Ταχυδρόμος χτυπά πάντα δυο φορές».

Ακολουθεί ένα ενδεικτικό βίντεο από το λιμάνι της Σίφνου το 2012:

«Πήγασος»

Το “Πήγασος” πρωτοξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή των Δυτικών
Κυκλάδων τον Ιούλιο του 1996 με τα σινιάλα της Ventouris Ferries και
καπετάνιο τον καπετάν-Βαγγέλη Αντωνόπουλο.
Μετά την διακοπή των δρομολογίων από την Ventouris Sea Lines η γραμμή
είχε απομείνει μόνο με το «Μήλος Εξπρές».
Η τριετία 1996-1999 ήταν μία χρυσή τριετία για τη γραμμή. Ta δύο
πλοία από κάποιο σημείο και μετά δούλεψαν σε Κοινοπραξία.
Στα τέλη του 1999 πέρασε στην πλοιοκτησία της Hellas Ferries/Hellenic
Seawayς και μετονομάστηκε σε “Εξπρές Διόνυσος”.
Δύο χρόνια μετά μετονομάστηκε σε “Εξπρές Πήγασος”.
Μετά τον καπετάν-Βαγγέλη Αντωνόπουλο, καπετάνιος ανέλαβε ο
καπετάν-Βασίλης Γεροντάκης.
Το 2004 το πλοίο αποχώρησε από τη γραμμή και ανάλαβε τη γραμμή για
Ικαρία-Σάμο.
Το πλοίο περιπλανήθηκε σε διάφορες γραμμές, κυρίως στις γραμμές των
Βόρειων Σποράδων και του Βορείου Αιγαίου, ενώ πέρασε και από τη γραμμή
των Κυθήρων.
Από το 2015 και μετά ανέλαβε τη δύσκολη γραμμή για Άγιο Ευστράτιο-
Λήμνο-Καβάλα με μεγάλη επιτυχία.

Η επιστροφή το 2012

Το “Εξπρές Πήγασος” επέστρεψε ξανά στις Καμάρες της Σίφνου τον
Σεπτέμβριο του 2012 αντικαθιστώντας για 40 ημέρες το “Άγιος Γεώργιος”,
από τις αρχές Σεπτεμβρίου μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου του 2012. Ήταν η
περίοδος που υπήρχε το γνωστό πρόβλημα με τον Ελληνικό Νηογνώμονα για
αρκετά πλοία.
Το καράβι ταξίδεψε με καπετάνιο τον καπετάν-Στέλιο Καρβέλη από την
Σκόπελο.

Ένα διαχρονικό ερώτημα

Ένα διαχρονικό ερώτημα, βέβαια, είναι γιατί εγκατέλειψε η Hellenic
Seaways τη γραμμή.
Από το 2000 έως το 2002 η γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων είχε δύο
συμβατικά πλοία στη γραμμή, το “Εξπρές Μήλος” και το “Εξπρές
Διόνυσος”/«Εξπρές Πήγασος».
Το 2003 στη γραμμή ταξίδεψαν το “Εξπρές Απόλλων” και το “Εξπρές
Πήγασος”.
Το 2004 ταξίδεψε το “Εξπρές Πήγασος” και το «Εξπρές Άδωνις».
Στο τέλος αυτής της χρονιάς, το “Πηγασάκι” πήρε μετάθεση για τη γραμμή
Σάμου-Ικαρίας και για άλλες γραμμές.
Το 2005 στη γραμμή ταξίδεψε το “Εξπρές Αφροδίτη”.
Το 2006 ταξίδεψε για κάποιο διάστημα το “Εξπρές Αθηνά”.

Και κάπου εκεί η Hellenic Seaways άφησε τη γραμμή των Δυτικών
Κυκλάδων χωρίς συμβατικό πλοίο.
Τα δρομολόγια συνεχίστηκαν με το «Highspeed I», το «Highspeed IΙ», το
«Highspeed III» και τα «Flying Cat».

Για μικρό διάστημα θα ξαναδούμε το “Εξπρές Πήγασος” στη γραμμή.
Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι το βαπόρι δεν έπρεπε να φύγει από
τη γραμμή που έγραψε μεγάλη ιστορία.

Ευχαριστούμε την Μαρία Λαζαρή για την ευγενική παραχώρηση των φωτογραφιών και του βίντεο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ