Η εταιρεία που εξυπηρετεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια την συγκεκριμένη άγονη γραμμή και από το 2009 υπέγραψε την σύμβαση με το Δημόσιο για 10 χρόνια, η οποία λήγει στις 31 Οκτωβρίου 2019, σταματάει 1,5 μήνα περίπου νωρίτερα, μετά την συγκεκριμένη απόφαση που δημοσιεύθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ και φέρει την υπογραφή του υπουργού Γιάννης Πλακιωτάκη.

Στην απόφαση αναφέρεται ότι η κύρωση αυτή επιβάλλεται καθόσον, η εταιρεία με την επωνυμία ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, από την 06η Αυγούστου 2019 και εντεύθεν δεν εκτελεί τα εγκεκριμένα δρομολόγια της , παρ όλη τη πίστωση χρόνου που της χορηγήθηκε, είτε για να ολοκληρώσει τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης του υπό πλοιοκτησίας της Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ Ν.Π. 10599, είτε να αντικαταστήσει αυτό με άλλο πλοίο κατά παράβαση των συμβατικών της υποχρεώσεων για την εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής δρομολογιακής γραμμής ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή.


Όσον αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού, σήμερα ολοκληρώνει τα δρομολόγια του το “ΑΡΤΕΜΙΣ” της Hellenic Seaways και επανέρχεται από την Δευτέρα το Andros Jet της Seaways. Επειδή όμως το συγκεκριμένο δεν μπορεί να μεταφέρει φορτηγά και βαριά οχήματα γενικότερα, αναμένεται να “επιστρατευθεί” είτε και πάλι το ΑΝΑΧ από την Καβάλα, είτε κάποιο άλλο, ενώ είναι άγνωστο ποιος θα το πληρώνει.

Στα γραφεία της εταιρείας δεν έχει φτάσει ακόμα η συγκεκριμένη απόφαση, για την οποία φυσικά ο ιδιοκτήτης Φώτης Μανούσης που βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη και επιβλέπει όλο αυτό το διάστημα την αποκατάσταση των ζημιών ενημερώθηκε από τα δημοσιεύματα. Απέφυγε όμως να κάνει την παραμικρή δήλωση ή να υπάρξει οποιαδήποτε ανακοίνωση της εταιρείας του. Να επισημάνουμε όμως, ότι τόσο το ΣΑΟΣ ΙΙ από χθες που έγιναν και τα δοκιμαστικά, όσο και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ από την 1η Σεπτεμβρίου, είναι έτοιμα να ξαναρχίσουν δρομολόγια στην ακτοπλοϊκή γραμμή Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης, τα οποία διέκοψαν λόγω βλαβών. Από την στιγμή όμως που δεν δίνεται έγκριση από το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας, παραμένουν καθηλωμένα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Στο θέμα αυτό πάντως σίγουρα θα υπάρξουν εξελίξεις, αφού και η εταιρεία είναι σίγουρο πως θα προβεί σε κάποιες κινήσεις αντιδρώντας στην συγκεκριμένη απόφαση, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σύντομα θα βγουν στον “αέρα” οι προκηρύξεις για τις άγονες γραμμές, ανάμεσα τους και αυτή της Σαμοθράκης και έχει ενδιαφέρον αν αυτή την φορά πλην της εταιρείας του κ.Μανούση, βρεθεί κάποια άλλη να καταθέσει πρόταση.

πηγή:https://www.evros-news.gr

Advertisements