Ηταν το πρωί της Τρίτης 11 Ιουνίου, όταν μας ήρθε η είδηση από την Ανάφη... Οι επιχειρηματίες του νησιού ανακάλυψαν έκπληκτοι ακυρώσεις στις κρατήσεις τους γιατί δεν υπήρχε πλοίο για να μεταφέρει τους επισκέπτες στο πανέμορφο νησί στις Νότιες Κυκλάδες… .Το «Aqua Jewel» μέσω της πλοιοκτήτριας εταιρείας ενημέρωσε ότι διακόπτει την επαφή για τις επόμενες δύο εβδομάδες (από 12 έως 28 Ιουνίου) … Και οι επιχειρηματίες στο νησί, έχασαν τη γη κάτω από τα πόδια τους, γιατί πολύ απλά η επαφή που έχει η Ανάφη με τις υπόλοιπες Κυκλάδες και τον Πειραιά με το … καλημέρα της καλοκαιρινής περιόδου, μένει με ένα πλοίο, το “Πρέβελης” δύο φορές την εβδομάδα…

Και στο βασικό ερώτημα “ποιος θα καλύψει το κενό”, απάντηση δεν δόθηκε. Αποτέλεσμα; οι επιχειρηματίες της Ανάφης και πάλι στα … κάγκελα. Και σε ανοιχτή επιστολή προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία Sea Jets χρησιμοποιούν πολύ σκληρή γλώσσα καθότι μιλούν για εμπαιγμό προς το πρόσωπό τους και ζητούν άμεση γραπτή απάντηση και στη συνέχεια θα προχωρήσουν σε αντιδράσεις  

Ας δούμε τι αναφέρουν χαρακτηριστικά ”  Κύριοι, Όπως γνωρίζετε, η Ανάφη είναι ένα απομονωμένο νησί των Κυκλάδων, του οποίου  η οικονομία στηρίζεται από τον τουρισμό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το πλοίο σας σε αρκετές περιπτώσεις δεν ανταποκρίθηκε επαρκώς στις υποχρεώσεις του. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι υπήρξαν πολλές ακυρώσεις δρομολογίων, χωρίς επαρκή αιτιολόγηση, εν μέσω τουριστικής περιόδου. Μας φέρατε σε απόγνωση και βιώσαμε μεγάλη αγωνία, όταν με μια ξαφνική ανακοίνωση απλά ακυρώνατε την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας με τον πολιτισμό και εμείς καλούμασταν να λύσουμε το γρίφο σχετικά με το λόγο της ακύρωσης και να αντιμετωπίσουμε όλη την αναστάτωση που αυτό προκαλούσε.

Εμείς οι ακριτικοί νησιώτες των Κυκλάδων και εν έτη 2019, θεωρούμε τουλάχιστον απαράδεκτο, την έλλειψη επαγγελματισμού και συνέπειας από μεριάς σας. Είναι θέμα αξιοπρέπειας η οποιαδήποτε αλλαγή να αναρτάται έγκαιρα στο διαδίκτυο, ώστε επαγγελματίες και τουρίστες, να βλέπουν με σαφήνεια το πρόγραμμα των πλοίων. Το γεγονός ότι, όποτε θελήσετε, στέλνετε άλλο πλοίο στη θέση του επίσημου, χωρίς καμιά ενημέρωση (στο σύστημα εννοείται), δεν μπορεί να εκληφθεί ως εξυπηρέτηση, αλλά ως εμπαιγμός προς το νησί μας.

Για τους λόγους αυτούς, ζητάμε την έγγραφη ενημέρωση και επίσημη ανακοίνωση στο διαδίκτυο σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι με τα δρομολόγια του Aqua Jewel.

Αναμένουμε την άμεση ανταπόκρισή σας, ώστε να αποφασίσουμε το τρόπο αντίδρασης. Με εκτίμηση…” 

Και υπογράφουν οι: επιχειρηματίες και ξενοδόχοι της Ανάφης: Αναστάσιος Αλεξόπουλος, Γεώργιος Νικολής, Αντωνία Κολυδά, Αθηνά Δέμη, Κυριάκος Χάλαρης, Φλώρα Κολυδά, Γιώργος Χάλαρης, Γιάννης Λουδάρος, Γιάννης Πατηνιώτης, Γιάννης Μελίκογλου, Καλαμιώτισσα Σιγάλα, Κατερίνα Δαμίγου, Μανώλης Κολυδάς, Μάνος Αρβανίτης, Μάνος Νικολής, Αντώνης Χάλαρης, Νικολέττα Νικολή, Μαρία Συρίγου, Ευθυμία Καλογεροπούλου, Μάρθα Φερφιρή, Άννα Γαβαλά, Μαρία Κολυδά, Μαρία Χάλαρη, Γιάννης Χάλαρης, Μανώλης Λουδάρος, Σοφία Κολυδά, Καλλιόπη Νικολή, Καλλιόπη Χάλαρη, Παναγιώτης Χάλαρης, Πέτρος Ρούσσος, Εμμανουήλ Χάλαρης, Ευθυμία Ρούσσου, Μαργαρίτα Πελέκη, Γεώργιος Κολυδάς.

Πηγη:naxospress.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ