Φωτογραφία: Τάσου Παπαναστασίου



Το φετινό καλοκαίρι αναμένεται να είναι πολύ θερμό για την Ακτοπλοΐα μας.
Οι μεγάλες αλλαγές θα οδηγήσουν σε ανακάτεμα της τράπουλας σε πολλές γραμμές.


Από τη μία πλευρά έχουμε τη δημιουργία ενός Ακτοπλοΐκού Γίγαντα που ακούει στο όνομα Attica Group/Blue Star Ferries, η οποία κατάφερε να εξαγοράσει την Hellenic Seaways.
Oι δύο μεγαλύτερες εταιρείες ενώνονται, πλέον, εις σάρκαν μία.


Από την άλλη πλευρά υπάρχουν φιλόδοξες εταιρείες που προσπαθούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε νέες γραμμές στο Αιγαίο.


Μία από τις εταιρείες που τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στο χώρο της Ακτοπλοΐας είναι η Golden Star Ferries των αδελφών Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου.


  
Η εταιρεία των αδελφών Στεφάνου εισήλθε στον ακτοπλοΐκό χάρτη τον Μάρτιο του 2011 με την εξαγορά του “Superferry II” από την Blue Star Ferries.
Οι αδελφοί Στεφάνου δραστηριοποούνταν από χρόνια στην ποντοπόρο Ναυτιλία μέσα από την Bright Maritime και την Bright Navigation.


Στις αρχές του 2011 το “Superferry II” φαινόταν ότι είχε ολοκληρώσει τον κύκλο της ζωής του.
Παρόλα αυτά οι αδελφοί Στεφάνου κατάφεραν να του δώσουν ζωή και να το κάνουν ακόμα καλύτερο και από την χρυσή του εποχή επί Στρίντζη.


Το 2016 δρομολογήθηκε το νέο “Superferry”, το γιαπωνέζικο.
Το πλοίο αυτό είναι τόσο πολυτελές που πιο πολύ θυμίζει κρουαζιερόπλοιο παρά πλοίο της γραμμής.


Τα δύο πλοία πρωταγωνίστησαν στη γραμμή από τη Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο και Μύκονο.

 Το 2017 στο στόλο της εταιρείας προστέθηκε και το “δικό” μας, το “Speedrunner IV”.
Το πλοίο μετονομάστηκε σε “Super Runner” και ταξίδεψε στη γραμμή από Ραφήνα για Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Ίο-Θήρα.
Η δρομολόγησή του στέφθηκε από μεγάλη επιτυχία.




Όμως, η δρομολόγηση του “Tera Jet” από τη Ραφήνα έφερε πέρισυ τα πάνω-κάτω στη γραμμή.
Οι αδελφοί Στεφάνου αποφάσισαν να κάνουν το μεγάλο βήμα και να στραφούν και σε καινούριες γραμμές.


Στις αρχές Μαΐου 2108 ξεκίνησαν τη γραμμή από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο.
Το εγχείρημα είναι δύσκολο αλλά οι προοπτικές είναι πολύ θετικές. 
Καθημερινά το ένα πλοίο θα αναχωρεί από Ραφήνα και το άλλο πλοίο από το Ηράκλειο.




Και ας έλθουμε τώρα σε ένα θέμα που αφορά άμεσα τη Σίφνο.
Τον χειμώνα που μας πέρασε η εταιρεία απέκτησε δύο ακόμα ταχύπλοα, το “Super Cat” και το “Super Speed”.

Στις 4 Δεκεμβρίου 2017 η εταιρεία κατέθεσε αίτηση για τη δρομολόγηση των δύο ταχυπλόων στη γραμμή από Πειραιά για Σίφνο-Μήλο-Φολέγανδρο-Σαντορίνη-Κατάπολα Αμοργού-Κουφονήσι-Νάξο-Μύκονο-Πάρο-Ίο –Σαντορίνη–Νάξο–Πάρο–Μύκονο-Τήνο και διανυκτέρευση στη Σύρα.




                        Το trimaran “Super Speeed” 

Φωτογραφία: Τάσου Παπαναστασίου

Mέχρι στιγμής τα δρομολόγια δεν έχουν εγκριθεί για τα δύο ταχύπλοα.
Μια σειρά από γραφειοκρατικής φύσης εμπόδια έχουν οδηγήσει στην αναβολή της έγκρισης των δρομολογίων.
Το Σ.Α.Σ. (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) αναμένεται την άλλη εβδομάδα να εγκρίνει τελικά τη δρομολόγηση των δύο ταχύπλοων.


                 Το catamaran “Super Cat” , πρώην “Karolin”,                      κατά την άφιξή του στο λιμάνι του Πειραιά.

 Φωτογραφία: Τάσου Παπαναστασίου
Η δρομολόγηση των δύο πλοίων θα συμβάλλει σημαντικά στην καλύτερη σύνδεση μεταξύ των νησιών των Κυκλάδων. Το ένα πλοίο θα ξεκινά από το λιμάνι του Πειραιά και θα διανυκτερεύει στη Σύρα και το άλλο θα ξεκινά από την Πρωτεύουσα των Κυκλάδων και θα διανυκτερεύει στον Πειραιά.
Αναμένουμε τις εξελίξεις!!!!

Φωτογραφία: Τάσου Παπαναστασίου
Advertisements

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ