ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN SPEED LINES ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ - ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΟΣ

Breaking

Τρίτη, 16 Απριλίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN SPEED LINES ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ



AEGEANSPEEDLINES

85 VOULIAGMENIS AV & ANTHEON COMMERCIAL CENTER CITY PLAZA

16674 GLYFADA, ATHENS, GREECE

PHONE+30-210-9690950,FAX:+30-2109690959

E-mail:info@aegeanspeedlines.gr


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


H AEGEAN SPEED LINES με αφορμή την καθυστέρηση αναχώρησης του HSC Speedrunner 3

στο δρομολόγιο του της 15/4/2019 και τα διάφορα δημοσιεύματα και « ρεπορτάζ» που έγιναν

αισθάνεται την ανάγκη να γνωστοποιήσει στους επιβάτες της αλλά και στους κατοίκους και

επισκέπτες των νησιών τα παρακάτω:

1. Πρώτα από όλα να ζητήσουμε μια μεγάλη και ειλικρινή συγγνώμη για την ταλαιπωρία

των επιβατών του δρομολογίου μας ανεξάρτητα από το μέγεθος της ευθύνης που έχει

η εταιρία για την καθυστέρηση αυτή. Η απόφαση μας να χορηγήσουμε 50% έκπτωση

σε όλους τους επιβάτες που ταξίδεψαν με το πλοίο αποδεικνύει νομίζουμε και την

ειλικρινή αναγνώριση του προβλήματος που προξενήθηκε για το οποίο οι μόνοι που

δεν έφταιγαν ήταν οι επιβάτες.

2. Η ενημέρωση των επιβατών για κάθε εκτελούμενο ή προγραμματισμένο δρομολόγιο

γίνεται είτε από τα γραφεία της εταιρίας είτε από τον Πλοίαρχο με ανακοίνωση από τα

μεγάφωνα του πλοίου. Καμμία τέτοια ανακοίνωση δεν έγινε. Αντιθέτως η τηλεφωνική

ενημέρωση σε όσους καλούσαν ήταν « Περιμένετε και μην ανησυχείτε για το ταξίδι

σας. Στην χειρότερη περίπτωση έχουμε εξασφαλίσει θέσεις στο πλοίο που αναχωρεί

αργότερα». Μάλιστα είχαμε φροντίσει να υπάρχουν διαθέσιμα μετρητά προκειμένου να

επιστρέψουμε εκείνη την στιγμή την αξία των εισιτηρίων. Πιθανά, και το ερευνούμε,

κάποια μεμονομένα μέλη του πληρώματος να έδιναν απαντήσεις ή πληροφορίες με

βάση τις φήμες. Εφόσον αυτό συνέβη δικαιολογημένα καταγράφεται ως αρνητικό

σημείο στην οργάνωση της εταιρίας.

3. Η εταιρία μας είναι απόλυτα σύμφωνη με τους αιφνιδιαστικούς ελέγχους στα πλοία

προκειμένου προκειμένου να διασφαλίζεται η απόλυτη αξιοπλοία και η ασφάλεια των

επιβατών. Και το Speedrunner 3 από το 2009 έχει περάσει ουκ ολίγους. Δεν νομίζουμε

να θυμάται κανείς να υπήρξε ποτέ πρόβλημα καθυστέρησης ή ακύρωσης δρομολογίου

λόγω τέτοιων ελέγχων. Ποτέ.

4. Πράγματι ζητήσαμε η επιθεώρηση να γίνει την επόμενη ημέρα που δεν υπήρχε

δρομολόγιο, οι επιθεωρητές αρνήθηκαν με δικαιολογία ότι είχαν άλλες υποχρεώσεις και

αποδεχθήκαμε να γίνει την ημέρα του δρομολογίου παρά το γεγονός ότι η απασχόληση

του πληρώματος πιθανά θα ήταν πέραν του 10ώρου, γνωρίζοντας το πλοίο είναι

άψογο αφού και πριν 10 ημέρες ακριβώς έιχε πάρει όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοίας

από τον νηογνώμωνα που το παρακολουθεί( Rina class). Δυστυχώς εκτός των άλλων

οι επιθεωρητές άργησαν να έρθουν στο πλοίο...............

5. Η καθυστέρηση που δημιουργήθηκε τελικά στο δρομολόγιο οφείλεται σε ερμηνεία των

ευρωπαικών κανονισμών, του κώδικα ταχυπλόων και της ελληνικής νομοθεσίας όπου

υπήρχαν διαφορετικές υποκειμενικές ερμηνείες μεταξύ του κατασκευαστή, του

νηογνώμωνα και της σημαίας του πλοίου. Δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση

νομίζουμε σε ένα εντελώς εξιδικευμένο θέμα. Απέναντι σε τέτοιο γεγονός, ήταν ποτέ

δυνατό να βγάλουμε άμεσα ανακοίνωνση στους επιβάτες; Είναι δυνατό να έλεγε το

πλήρωμα ότι το δρομολόγιο δεν θα γίνει όταν πάνω στο πλοίο ήταν όλοι οι

εκπρόσωποι των παραπάνω φορέων για να καταλήξουν στην τελική απόφαση; Είναι

δυνατό να απαντούσε ο κάθε αξιωματικός με τον τρόπιο που περιγράφεται στα

δημοσιεύματα; Οι περισσότεροι γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα με τους

επιβάτες.

6. Το τελικό αποτέλεσμα της αναχώρησης του πλοίου δικαιώνει τελικά την εταιρία μας ότι

είχαμε δίκιο που κρατήσαμε τους επιβάτες σε αναμονή τόση ώρα ανεξάρτητα της

ταλαιπωρίας τους την οποία πρώτα από όλα αναγνωρίσαμε. Δυστυχώς η υπερβολή

επικράτησε για άλλη μια φορά ειδικά από ανθρώπους που θα έπρεπε πριν γράψουν

πηχιαίους τίτλους σε δημοσιεύματα ή επιστολές, να ενημερωθούν επίσημα για τα

πραγματικά γεγονότα. Αναφερόμαστε βεβαίως στην ευκολία απαξίωσης της εταιρίας,

του πλοίου και του πληρώματος και όχι στο γεγονός της ταλαιπωρίας για την οποία

αναλάβαμε την ευθύνη πλήρως, ανεξάρτητα αν μας ανήκει με βάση τα παραπάνω.

7. Τελειώνοντας θέλουμε να ευχαριστήσουμε την πλεοψηφία των κατοίκων και

επισκεπτών των νησιών που συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται, να υπενθυμίσουμε ότι

συνεχίζουμε να εκτελούμε δρομολόγια στις Δυτικές Κυκλάδες για 7 μήνες τουλάχιστον

συνεχόμενα επί 20 χρόνια με απόλυτη συνέπεια στα ωράρια και υψηλό επίπεδο

υπηρεσιών σε αντίθεση με άλλους που εμφανίζονται σαν κομήτες και να

παρακαλέσουμε τους εύκολους επικριτές μας και για να εμφανιστούν αντικειμενικοί,

να κάνουν ρεπορτάζ και να γράψουν επιστολές και για την συνεισφορά της Aegean

στις τοπικές κοινωνίες, στην ανάπτυξη, στον πολιτισμό μας και στην ποιότητα της ζωής

μας στα νησιά. Εμείς δεν μας ενδιαφέρει να το προβάλλουμε γιατί δεν το κάνουμε

ανταποδοτικά. Το νοιώθουμε σαν ανάγκη. Αλλά αυτό δεν πουλάει ........................




Γλυφάδα 16 Απριλίου 2019

Aegean Speed Lines

1 σχόλιο:

  1. Απάντηση στο Δ.Τ του εκπροσώπου της εταιρείας του Sp. Runner III

    Με την επιστολή διαμαρτυρίας μου, έκανα μια απλή καταγραφή της χθεσινής ταλαιπωρίας μας έξω από το πλοίο και μέχρι τον καταπέλτη αυτού, καθώς δεν μας επετράπη η είσοδος σε αυτό, μέχρι που μας ενημέρωσε και μας έδιωξε ο Λογιστής του πλοίου(13.30μμ), καθώς μας είπε ότι ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ το δρομολόγιο για σήμερα και θα συνεννοηθούν οι εταιρείες για τα εισιτήρια… πράγμα που δεν έγινε και βγάλαμε νέα. Η ενημέρωση δεν ήταν προσωπική αλλά παρουσία 50 και πλέον παρευρισκομένων ατόμων επί του καταπέλτη. Αν βγήκε μετά νεότερη ανακοίνωση δεν το γνωρίζουμε, πάντως ουδείς μας ενημέρωσε στο συμβατικό πλοίο που μεταβήκαμε ή στα κινητά μας, για την τελική πραγματοποίηση του δρομολογίου.

    Η προσωπική ενημέρωση από τον υπεύθυνο παριστάμενο του Λιμενικού(που δεν την υιοθέτησα και για αυτό δεν την ανέφερα) ήταν μη διαμαρτύρεσαι σε εμάς… αλλά στην εταιρεία που εκείνη φταίει, εμείς είμαστε εδώ από τις 7 το πρωί!

    Εγώ πρώτος έριξα τις ευθύνες στους εκπροσώπους του Υπουργείου – Λιμενικού με βαρείς χαρακτηρισμούς, για το χρόνο που επιλέγουν να πραγματοποιούν τις επιθεωρήσεις των και για τη μη ενημέρωση του επιβατικού κοινού… κατά τα λοιπά μακριά από εμένα, άλλα συμφέροντα και παιχνίδια εταιρειών.

    Ουδείς αμφισβητεί τις ευαισθησίες και υπηρεσίες της εταιρείας σας, προς το Σιφναϊκό κοινό.



    Με εκτίμηση

    Χρυσόγελος Μανώλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή