Zante Ferries - Δέκα χρόνια στις Δυτικές Κυκλάδες - ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΟΣ

Breaking

Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

Zante Ferries - Δέκα χρόνια στις Δυτικές Κυκλάδες



Η Zante Ferries κλείνει φέτος δέκα χρόνια ανελλιπούς παρουσίας στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Ήταν στα 2009 όταν ο "Αδαμάντιος Κοραής" πρωτοεμφανίστηκε στις Καμάρες και στα άλλα λιμάνια της γραμμής.
Ο "Αδαμάντιος Κοραής" πρωτοξεκίνησε στη γραμμή για Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα.
Με τον καπετάν-Σπύρο Θηραίο στο τιμόνι το πλοίο της Zante Ferries βρέθηκε κυριολεκτικά να παλεύει στον λάκκο των λεόντων.


Απέναντι στα πλοία "Blue Star Paros" και "Blue Star Naxos" της Attika, "Πρέβελης" της ΑΝΕΚ, "Highspeed 4"και "Highspeed 5" τα πράγματα δεν ήταν εύκολα.
Ο "Κοραής" πάλεψε όσο καλύτερα μπορούσε.
Οι γνωριμίες του καπετάν-Σπύρου Θηραίου βοήθησαν το πλοίο να κερδίσει ένα μερίδιο στη γραμμή, αλλά το μέλλον φαινόταν αβέβαιο.

Εκείνη την εποχή τελείωνε η παρουσία της GA Ferries του Γεράσιμου Αγούδημου στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.
Το "Ρομίλντα" έδεσε τον Μάρτιο του 2009, το "Δημητρούλα" είχε δέσει λίγο νωρίτερα και στη γραμμή δημιουργήθηκε ένα κενό.
Ένας Σιφνιός πράκτορας που ξέρει τη γραμμή όσο λίγοι σκέφτηκε ότι το κενό αυτό θα μπορούσε να καλύφθεί από τον "Αδαμάντιο Κοραή".
Όπερ και εγένετο.

   
Το πλοίο της Zante Ferries βρέθηκε στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων δίπλα στο "Άγιος Γεώργιος" της Ventouris Sea Lines.
Μια καινούρια εποχή ξεκινούσε για τη γραμμή και για την εταιρεία.

Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Μεταφορική Εταιρεία Ζακύνθου ιδρύθηκε το 1991 από αυτοκινηστές που θέλησαν να επιλύσουν το πρόβλημα της μεταφοράς των φορτηγών από την Κυλλήνη για τη Ζάκυνθο και αντίστροφα.
Το πρώτο της πλοίο ήταν το ro-ro "Άγιος Διονύσιος Ι", παλιός γνώριμος της Ραφήνας και των νησιών του Αιγαίου. Το παλιό "Σύρος"/"Μύκονος" ξεκίνησε μια νέα εποχή στα 1991.
Εδώ βλέπουμε το "Αγιος Διονύσιος Ι" στο λιμάνι της Ζακύνθου. 


Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια.
Σύντομα το "Άγιος Διονύσιος Ι" αντικαταστάθηκε από το κατά πολύ μεγαλύτερο "Άγιος Διονύσιος Σ".

Και το 2000 έγινε η μεγάλη αλλαγή με τη δρομολόγηση του "Διονύσιος Σολωμός" στη γραμμή Κυλλήνης-Ζακύνθου.
Μέσα σε εννέα χρόνια η εταιρεία διέγραψε ένα μεγάλο ταξίδι που λίγοι θα πίστευαν στο ξεκίνημά της.


Λίγα χρόνια μετά αποκτήθηκε και το "Ανδρέας Κάλβος" και το 2008 ξεκίνησε ο "Αδαμάντιος Κοραής".

Το 2017 η εταιρεία προχώρησε σε μια ακόμα μεγάλη επένδυση. Το "Διονύσιος Σολωμός" υπέστη μετασκευή ώστε να μπορέσει να σταθεί επάξια στο Αιγαίο.
Το πλοίο απέκτησε νέα πλώρη ενώ οι εσωτερικοί του χώροι ανακαινίστηκαν πλήρως.
Με δεκαεννιά μίλια το πλοίο έφερε τη μεγάλη αλλαγή στη γραμμή.
Με ένα τεράστιο γκαράζ σε δύο επίπεδα που χωράει πάνω από διακόσια αυτοκίνητα και κοντά στις εξήντα νταλίκες.
Με άνετους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

Το πλοίο από τα τέλη Ιουλίου 2017 δεν σταμάτησε να ταξιδεύει όλο το χειμώνα.
Εξυπηρέτησε τη γραμμή με τρόπο ιδανικό.

  
Με συνοδοιπόρο τον "Αδαμάντιο Κοραή" το πλοίο αναχωρεί καθημερινά στις 07:05 π.μ. για τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων.



Καπετάνιος του πλοίου είναι ο καπετάν-Μιχάλης Λυγνός, ο οποίος ανέλαβε το πλοίο σε μια δύσκολη χρονική στιγμή μετά την μικροαβαρία στη Σέριφο τον περσινό Ιούλιο του 2017.
Ήταν αυτός που έβγαλε τα κάστανα από τη φωτιά.
Τα λόγια είναι περιττά.
Όμορφες ναυτικές ιστορίες μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.


Ο Α' Μηχανικός του πλοίου είναι ο μαστρο-Γιάννης ο Ζούρας που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στην εταιρεία.
Ξεκίνησε από τον "Αδαμάντιο Κοραή" τον Δεκέμβριο του 2009 και συνεχίζει από φέτος στον "Διονύσιο Σολωμό".

  

Εδώ βλέπουμε την ομάδα στη γέφυρα του "Διονύσιος Σολωμος".

Από αριστερά προς τα δεξιά βλέπουμε τον ανθυποπλοίαρχο καπετάν-Δημήτρη Νικολάκη, τον καπετάνιο του πλοίου καπετάν-Μιχάλη Λυγνό, τον δόκιμο καπετάν-Σαράντο Οικονομόπουλο, τον Α' Μηχανικό μαστρο-Γιάννη Ζούρα και την ανθυποπλοίαρχο καπετάνισα-Κατερίνα Παπαποστόλου.

Τα ταξίδια συνεχίζονται.
Οι δυσκολίες ποτέ δεν λείπουν στο Αιγαίο.
Αλλά με την οργάνωση, την εμπειρία, την καλή διάθεση και την υπομονή όλα ξεπερνώνται.

Καλά ταξίδια στα πλοία και τους ανθρώπους της Zante Ferries στο Αιγαίο και το Ιόνιο.
Τα νησιά έχουν ανάγκη αυτές τις παραδοσιακές εταιρείες που λειτουργούν ακόμα και σήμερα πιο πολύ σαν οικογένεια και λιγότερο σαν μια ανώνυμη εταιρεία.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου