ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ Η ΣΙΦΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ Νο4 - ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΟΣ

Breaking

Τρίτη, 29 Μαΐου 2018

ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ Η ΣΙΦΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ Νο4

Συνεχίζουμε το αφιέρωμα μας στην πολύπαθη σύνδεση Πάρου Σίφνου.Ας δούμε τι είχαμε δημοσιεύσει πέρυσι στις 18 Οκτωβρίου 2017.Μια συνέντευξη του βουλευτή Κυκλάδων Κυρίου Νίκου Συρμαλένιου.Είχε μιλήσει για καθημερινή γραμμή που θα ένωνε Πάρο,Σίφνο και Σύρο.Επίσης είχε εξεφράσει την ευχή οτι απο του χρόνου(φέτος δηλαδή)θα κυκλοφορούν στο Αιγαίο υδροπλάνα.
Δείτε παρακάτω την δημοσίευση και τι είχε πεί αναλυτικά


Για το ζήτημα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών μίλησε ο Νίκος Συρμαλένιος στον ραδιοφωνικό σταθμό Μεσόγειος στο Κόκκινο.
«Πέρυσι η ενδοκυκλαδική συγκοινωνία είχε κάποια προβλήματα» τόνισε ο βουλευτής Κυκλάδων, αναφέροντας ως παράδειγμα τη σύνδεση Πάρου – Σύρου. «Η ηγεσία του υπουργείου είχε δεσμευθεί ότι θα αλλάξουν τα ενδοκυκλαδικά από την Άνοιξη, όμως αυτό δεν έγινε, διότι είχαν ήδη κοπεί εισιτήρια. Δεν μπορούσε να γίνει η αλλαγή, διότι αυτό θα τίναζε στον αέρα την αξιόπιστα των εταιρειών» δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Το θέμα της ακτοπλοΐας είναι από τα πιο κρίσιμα και κομβικά που απασχολούν τα νησιά. Έχουν γίνει σημαντικές και σοβαρές μελέτες. Στο υπουργείο συστάθηκε μια επιτροπή που μελετά το θέμα των μεταφορών και οπωσδήποτε θα συζητηθούν αυτά τα θέματα στη Σύρο στις 23 του μήνα» είπε και τόνισε πως το θέμα των συνδυασμένων μεταφορών είναι ψηλά στην ατζέντα, αφού «έχουν πυκνώσει οι αεροπορικές συνδέσεις», ενώ εξέφρασε την ευχή, από του χρόνου να κυκλοφορούν στο Αιγαίο και τα υδροπλάνα.
«Πρέπει να δούμε πως μπορούν όλα τα νησιά να εξυπηρετηθούν πιο γρήγορα και με ασφάλεια βεβαία, για τη μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων. Η ακτοπλοΐα είναι ένα δημόσιο και κοινωνικό αγαθό το οποίο πρέπει να απολαμβάνουν και οι μόνιμοι κάτοικοι και οι τουρίστες. Στις Κυκλάδες υπάρχουν 24 κατοικημένα νησιά. Και τα 24 θέλουν να συνδέονται τόσο μεταξύ τους, όσο και με τον Πειραιά, κάτι που δεν είναι εύκολο» είπε και πρόσθεσε:
«Η ιδέα που υπήρχε από παλιότερα, είναι «το μετρό του Αιγαίου». Σε αυτήν υπάρχουν οι γραμμές «κορμοί», τις οποίες εκτελούν ήδη οι ακτοπλοϊκές εταιρείες. Η λογική είναι να συνδέονται τα δορυφορικά νησιά με τις γραμμές «κορμούς», έτσι ώστε με μια μετεπιβίβαση να μπορεί να φτάνει κάποιος στον προορισμό του, κάτι που αντιβαίνει στην επιθυμία όλων των κατοίκων να φθάνουν γρήγορα εκεί που θέλουν. Για να λειτουργήσει το σύστημα αυτό χρειάζεται μελέτη, υποδομές και δρομολόγια που δεν θα έχουν διαφορά πάνω από μια ώρα μεταξύ τους» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο βουλευτής Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ, αφού αναφέρθηκε και για το νομοθετικό πλαίσιο για τα ταχύπλοα, τόνισε ότι «η κυβέρνηση θα πρέπει να σκεφτεί τη δημιουργία ενός δημοσίου κοινωνικού φορέα, που θα καλύπτει τις άγονες γραμμές», ενώ με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας «θα δίνεται για τα μικρά νησιά η δυνατότητα προγραμματικών συμβάσεων μεταξύ του Υπουργείου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή ιδιωτών για να δρομολογούν δικά τους πλοία».
Ο Νίκος Συρμαλένιος εξέφρασε την άποψη πως ένα καθημερινό δρομολόγιο, το οποίο θα ένωνε Πάρο, Σίφνο και Σύρο θα έλυνε πολλά προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου