ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΟΣ

Breaking

Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2018

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ



Μια εκπληκτική φωτογραφία που μας γυρίζει τριάντα χρόνια πριν στο λιμάνι του Πειραιά.

Το "Κίμωλος" αναχωρεί στις 16:00 το απόγευμα για Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Μήλο και Κίμωλο.

Καλοκαίρι του 1988 και το πολιτικό θερμόμετρο ήταν και πάλι στο κόκκινο.
Στον τίτλο της εφημερίδας "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ" διαβάζουμε:
"Νέα συγνώμη Μητσοτάκη"
και από κάτω 
"Ο Καραμανλής δεν είπε την τελευταία του λέξη..."

Προφανώς τα πρόσωπα στα οποία αναφέρεται η εφημερίδα είναι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο θείος του μετέπειτα Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή.

Πάνω από τις εφημερίδες βλέπουμε κρεμασμένα τα περιοδικά της εποχής, το "Ρομάντσο", τη "Γυναίκα", τις "Εικόνες".

Πειραιάς 1988 ...
Πειραιάς 2018 ...

Τα πρόσωπα της πολιτικής δεν άλλαξαν πολύ.
Και σήμερα υπάρχει κάποιος Μητσοτάκης, ενώ στο βάθος υπάρχει και κάποιος Καραμανλής.

Τα περιοδικά, βέβαια, έχουν αλλάξει, όπως και αρκετές από τις εφημερίδες.

Ο πρωταγωνιστής εδώ είναι σίγουρα το πολυαγαπημένο μας "ΚΙΜΩΛΟΣ".
Το πλοίο του Κωνσταντίνου Βεντούρη φέρει στις μπάντες το λογότυπο της "VENTOURIS FERRIES".

Σε λίγο θα περάσει στην πλοιοκτησία του Ευάγγελου Βεντούρη και τα σινιάλα του θα αλλάξουν σε "VENTOURIS SEA LINES".
Ο Κωνσταντίνος Βεντούρης μοίρασε τα καράβια του στα παιδιά του, γεγονός που αποδείχθηκε καταστροφικό για τα περισσότερα από τα πλοία της εταιρείας.

Το "ΚΙΜΩΛΟΣ" ταξίδεψε για πρώτη φορά στα νερά του Αιγαίου το 1980.
Πλοίο εξαιρετικό συνέβαλλε τα μέγιστα στην εδραίωση της Ενωμένης Εταιρείας των Βεντούρηδων.
Οι μάχες του με το "ΙΟΝΙΟΝ" έγραψαν ιστορία.

Το πλοίο αυτό έκανε τα νησιά μας προορισμούς του Σαββατοκύριακου.
Το δρομολόγιό του κάθε Παρασκευή για Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Μήλο-Κίμωλο ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σε επιτυχία.

Λέγεται πως ο Ανδρέας ο Μαρτζούκος από τα εξάμπελα της Σίφνου ήταν αυτός που πρότεινε στον γενάρχη των Βεντούρηδων να ρισκάρει  με το δρομολόγιο της Παρασκευής το απόγευμα από τον Πειραιά.

Το "ΚΙΜΩΛΟΣ" εξελίχθηκε στο απόλυτο "LOVE BOAT" της γραμμής μας.
Πόσοι έρωτες, πόσες ειδύλια, πόσες σχέσεις δεν γεννήθηκαν στα καταστρώματά του ...
Πόσοι και πόσοι ήταν δεν αυτοί που απόλαυσαν τη δύση από το υπέροχο μπροστινό του μπαλκονάκι.
Πόσα και πόσα παιδιά δεν ήταν αυτά που έπαιξαν στην φιλόξενη πλώρη του πλοίου.

Ήταν άλλες εποχές και ο ISM Code ήταν ακόμα μακριά.
Η Ελλάδα ζούσε το όνειρο της δεκαετίας του '80.
Τα νησιά μας χρόνο με το χρόνο έβλεπαν τους τουρίστες να αυξάνονται.

Το Φρα στη Σίφνο (ο Φραγκίσκος Κατσουλάκης) έτριβε τα χέρια του από την επιτυχία του πλοίου και δεν προλάβαινε να κόβει εισιτήρια.
Τον διαδέχθηκε η Μαριάννα συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στην μεγάλη επιτυχία.

Το "Κίμωλος" έσκισε ....
Το "Free Enterprise I" άνθισε για τα καλά στα γαλάζια νερά του Αιγαίου ....

Η απαξίωση ήρθε αργότερα.
Κάπου στα 1991-1992 η εταιρεία του το θεώρησε πια ξεπερασμένο.

Μετά από μια ατέλειωτη περιπλάνηση του σε κάθε άγονο και γόνιμο λιμάνι του Αιγαίου το πλοίο δόθηκε στα τέλη του 1993 στον Αντώνη το Βεντούρη.
Με το όνομα "MEΘΟΔΙΑ ΙΙ" το πλοίο έκανε ένα σύντομο πέρασμα από τα λιμάνια του Αργοσαρωνικού.
        
Στη συνέχεια το πλοίο ταξίδεψε ως κρουαζιερόπλοιο με το όνομα "ΚΑΛΛΙΣΤΗ" στη γραμμή από Κρήτη για Σαντορίνη για την εταιρεία του κ. Παναγιωτόπουλου.

Προς το τέλος της καριέρας του πήρε το όνομα "ΩΚΕΑΝΙΣ" και βρέθηκε στο Ιόνιο, ενώ έκανε και ένα σύντομο πέρασμα από τα Δωδεκάννησα.

Το "ΚΙΜΩΛΑΚΙ" μας θα μείνει για πάντα αξέχαστο ....

Αφιερωμένο σε όσους το αγάπησαν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου